• تهران، خیابان انقلاب، خیابان بهار جنوبی، برج بهار، طبقه سوم اداری واحد 113

خدمات در محل شرکت ksbiran

گاهی اوقات نیاز است که برای برطرف کردن مشکلات پمپ ksb متخصصین در محل مورد نظر حضور یابند. دلایلی نظیر غیر قابل جابجا کردن پمپهای صنعتی بزرگ و یا بوستر پمپها که به صورتی گروهی کار می کند. جهت تعمیر این پمپها لازم است تا یک متخصص در محل مشکل بوجود آمده را بررسی کند. در صورت نیاز به خدمات در محل باید از قبل با بخش فنی شرکت ksbiran  هماهنگیهای لازم را انجام دهید. شرکت کا اس ب ایران در اسرع وقت تیم فنی را به محل مورد نظر شما اعزام شود. جهت هماهنگی با مهندسین بخش فنی ksbiran با شماره های ذکر شده در قسمت تماس با ما می توانید تماس حاصل بفرمایید.

خدمات در محل

تعمیرات توسط متخصاصان شرکت ksbiran

هر دستگاهی بعد از مدتی نیاز به تعمیر و تعویض قطعه پیدا می کند. برای مشخص شدن مشکل اصلی نیاز است یک متخصص پمپ مورد نظر را بررسی کند. سپس با توجه به مشاهدات مشکل اصلی را مشخص و برطرف نماید. اگر از پمپ های ksb استفاده می کنید و نیاز به تعویض و یا تعمیر قطعات پمپ ksb دارید. با کارشناسان فنی ما تماس گرفته و در صورت موجود بودن قطعه مورد نظر را خریداری و سفارش دهید.

تعمیرات توسط متخصاصان

ارائه محصول با کیفیت شرکت ksbiran

تمامی پمپهای ksb طبق استانداردهای روز دنیا تولید و طراحی می شوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. در همه دنیا کیفیت حرف اول را می زند. کیفیت محصول به معنای دوام و در برخی موارد به معنای میزان دقت بالای در تولید محصول می باشد. پمپ های ksb جزو محصولاتی هستند که کیفیت در آن ها به مفهوم میزان دقت بالاست. زیرا بیشتر مصارف این پمپ ها در صنعت کشورهای مختلف استفاده می شود. صنعت هر کشور از مهمترین فاکتورهای تولید و رونق اقتصادی آن کشور می باشد. شرکت ksb به دلیل کیفیت بالای در تولید توانسته در تمامی کشورهای محصولات خود را عرضه کنید.

محصول با کیفیت

تحویل به موقع توسط شرکت ksbiran

با توجه به شرایط خاص بازار هنوز هم شرکت های هستند که به تعهدات خود در زمان مقرر عمل می کنند. این شرکت ها محصول خریداری شده مشتری را به موقع تحویل می دهند. در هر صنعتی دریافت به موقع کالای خریداری شده مهمترین فاکتور در فرایند خرید به حساب می آید. تحویل به موقع پمپ خریداری شده از مهمترین موارد شرکت کا اس ب ایران به حساب می آید. زیرا از این طریق میتواند رضایتمندی مشتریان خود را کسب نماید. شرکت کا اس ب ایران برای زمان خود و مشتریان خود ارزش زیادی قائل می باشد. صرفه جویی در زمان را با ما تجربه کنید.