• تهران، خیابان انقلاب، خیابان بهار جنوبی، برج بهار، طبقه سوم اداری واحد 113

فروش شناور ksb

شرکت کوشش صنعت بهار داری نمایندگی های ksb , Ebara , Pumiran می باشد همچنین دارای سالها تجربه در زمینه فروش و خدمات تعمیر و نگهداری می باشد. شرکت کوشش صنعت بهار با گسترش حوزه فعالت های خود و همچنین بهره گیری از کادری مجرب آماده همکاری در زمینه فروش انواع پمپ ، شناور، پمپ خانگی و … همچنین ارائه خدمات تعمیر و نگهداری می باشد.

لیست قیمت شناور ksb

جهت اطلاع از قیمت پمپ شناور ksb و یا تعمیر و نگهداری با مشاوران ما تماس بگرید. مشاوران ما بهترین خدمات را بر حسب نیاز به شما پیشنهاد می کنند.

ساختار پمپ شناور ksb

پمپ شناور ksb با نام های دیگری مانند پمپ چاه عمیق و یا پمپ آبیاری نیز در بین مردم رواج دارد. پمپ های شناور ksb به صورت یکپارچه یا دو تکه عرضه می گردند که در هر دو حالت موتور در پایین پمپ نصب می شود تا بوسیله آب خنک شود. در حالت یکپارچه، مکش از انتها و در حالت دو تکه، قسمت مکش مابین الکتروموتور و پمپ قرار دارد.

انواع پمپ شناور

  1. پمپ شناور چاه عمیق (Submersible Pumps for wells): این پمپ ها دارای ساختار دو لایه هستند که در بازار به عنوان پمپ های شناور شناخته می شوند.
  2. پمپ های شناور فاضلاب و تخلیه (Submersible Sewage and Drainage Pumps): این پمپ ها به عنوان پمپ لجن کش شناخته می شوند.
  3. پمپ های شناور تخلیه (Submersible Drainage Pumps): به این پمپ ها، پمپ کف کش گفته می شود.

شرکت کوشش صنعت بهار بزرگترین واردکننده پمپ شناور آب و تامین کننده الکتروپمپ شناور با برندهای معتبر داخلی مانند ksb، پمپیران، برندهای اروپایی مانند انواع پمپ شناور ایتالیایی و چینی، فروش پمپ شناور در انواع زیر بر اساس نوع برق مصرفی را اعلام می دارد:

  1. پمپ شناور تک فاز
  2. پمپ شناور سه فاز

کاربرد پمپ شناور ksb

این پمپ ها، از انواع پمپ سانتریفیوژ طبقاتی مستغرق می باشد و برای پمپاژ آب صاف از چاه آب (پمپ شناور چاه عمیق) و تقویت فشار کاربری دارد.

مشخصات فنی پمپ شناور

فروش انواع شناور و الکتروپمپ شناور تک فاز و الکتروپمپ شناور سه فاز، این محصولات بنا به نیاز مشتری در دو جنس استیل و چدن ارائه می شوند. یکی از عمومی ترین کاربرد این محصولات پمپ شناور چاه آب می باشد. از دیگر خدمات قابل ارائه در هایپر صنعت فامکو می توان به فروش پمپ شناور آب و پمپ شناور چاه، از برندهایی مانند لوارا Lowara ایتالیا، پنتاکس Pentax ایتالیا و استریم Stream چین اشاره نمود. محصولات چینی، ایتالیایی، ایرانی، پمپ چاه عمیق و الکتروموتور شناور نیز از دیگر محصولات ما می باشد.