• تهران، خیابان انقلاب، خیابان بهار جنوبی، برج بهار، طبقه سوم اداری واحد 113

فروش همزن و میکسر ksb

شرکت کوشش صنعت بهار داری نمایندگی های ksb , Ebara , Pumiran می باشد همچنین دارای سالها تجربه در زمینه فروش و خدمات تعمیر و نگهداری می باشد. شرکت کوشش صنعت بهار با گسترش حوزه فعالت های خود و همچنین بهره گیری از کادری مجرب آماده همکاری در زمینه فروش انواع پمپ ، همزن و میکسر و ارائه خدمات تعمیر و نگهداری می باشد.

لیست قیمت همزن و میکسر ksb

جهت اطلاع از قیمت همزن و میکسر ksb و یا تعمیر و نگهداری با مشاوران ما تماس بگرید. مشاوران ما بهترین خدمات را بر حسب نیاز به شما پیشنهاد می کنند.

اجزای میکسر ksb

همزن یا میکسر ksb دستگاه های ترکیبی هستند که در مهندسی فرآیندی استفاده می شوند. همزن ، میکسر ksb از اجزای زیر تشکیل شده اند: ملخ ، موتور زیر آب و لوازم جانبی نصب. شکل زیر مخلوط کن شناور است.

 

میکسر Mixer KSBسایر انواع میکسرها KSB توسط موتورهای استاندارد نصب شده خشک و شافت های متوسط تولید می شوند.

نصب میکسر KSB

همزن یا میکسر KSB برای همگن سازی ، امولسیون ، پراکندگی ، تعلیق و تولید جریان استفاده می شوند. میکسر ها برای نصب ثابت روی کف مخزن یا دیواره مخزن یا نصب پایه هستند. جهت گیری مخصوص پروانه به ایجاد یک جریان محیطی کمک می کند. در صورت نیاز ، چندین میکسر باید در مخزن نصب شود.

وظایف اصلی میکسر هیدرولیکی

کاربردها و طیف گسترده ای از کارهای هیدرولیکی که توسط میکسرها انجام می شود ، نیازهای مختلفی برای این ماشین ها دارد. معیارهای ارزیابی شامل قطر پروانه ، رانش و نسبت رانش / قدرت به ISO 21630 است.

  • مخلوط کردن گازهای مختلف ، مایعات یا مواد جامد در یک مایع
  • جلوگیری از جمع شدن پوسته های لجن
  • چرخش پایه مخلوط
  • جلوگیری از رسوب گذاری (در صورت عدم کافی بودن جریان سیال در مخزن)
  • تراز کردن میکسر برای از هم پاشیدن لایه های لجن شناور

میکسر ها KSB برای جلوگیری از نفوذ آب درزگیری می شوند و یا در یک طرح اتصال نزدیک یا با واحد دنده ارائه می شوند. آنها توسط موتورهای ناهمزمان سه فاز هدایت می شوند که خشک شدن آنها بی خطر است. یاتاقان های مورد استفاده یاتاقان های عناصر نورد بدون تعمیر و نگهداری هستند. از سیل مکانیکی برای آب بندی در سمت محصول و انتهای درایو استفاده می شود.

پروانه ها با تیغه های خود تمیز شونده با الیاف ، خود تمیز و دارای لبه های منحنی عقب و از چدن خاکستری ، فولاد ضد زنگ یا یک ماده مصنوعی بسته به مایع مورد استفاده ساخته شده اند.

میکسر ها KSB یا همان همزن از طریق براکت راهنمای نصب شده در میکسر نصب می شوند. این اجازه می دهد تا مخلوط کن غوطه ور در مخزن در امتداد یک ریل راهنما پایین بیاید. موقعیت میکسر (از جمله لوازم جانبی نصب) به گونه ای انجام می شود که قبل از پایین آمدن در موقعیت کار خود در یک براکت ، به درستی جهت گیری شود. تجهیزات نصب با طراحی مناسب ، انتقال نیروهای در حال کار به کف مخزن را تضمین می کند.