• تهران، خیابان انقلاب، خیابان بهار جنوبی، برج بهار، طبقه سوم اداری واحد 113

فروش پمپ خودمکش ksb

شرکت کوشش صنعت بهار داری نمایندگی های ksb , Ebara , Pumiran می باشد همچنین دارای سالها تجربه در زمینه فروش و خدمات تعمیر و نگهداری می باشد. شرکت کوشش صنعت بهار با گسترش حوزه فعالت های خود و همچنین بهره گیری از کادری مجرب آماده همکاری در زمینه فروش انواع پمپ خانگی ، پمپ شناور ، پمپ خودمکش و … همچنین ارائه خدمات تعمیر و نگهداری می باشد.

لیست قیمت پمپ خودمکش ksb

جهت اطلاع از قیمت پمپ خودمکش ksb و یا تعمیر و نگهداری با مشاوران ما تماس بگرید. مشاوران ما بهترین خدمات را بر حسب نیاز به شما پیشنهاد می کنند.

پمپ خود مکش ksb چیست؟

پمپ های سانتریفیوژ خودمکش ksb مشکل انسداد هوا را با ترکیب آب و ایجاد یک سیال شبیه آب، برطرف کرده اند. این نوع پمپ در نهایت هوای اضافی را خارج نموده و آب را به حرکت در می آورند. این نکته اهمیت دارد که بدانید پمپ های خودمکش نمی توانند بدون وجود آب در محفظه، عمل کنند. مزایای اصلی این پمپ عدم نیازبه آستر کردن بیرونی است.

نحوه عملکرد پمپ خودمکش ksb

در چرخه راه اندازی خودمکش ksb ، هوا وارد پمپ می شود و با آب در ایمپلر مخلوط می شود. آب و هوا هر دو با هم توسط عملیات گریز از مرکز به مخزن آب منتقل می شوند. هوا به طور طبیعی تمایل دارد که به سمت بالا برود و آب تمایل دارد که به سمت پایین بیاید.

آب بدون هوا سنگین تر از آب پر از هواست در نتیجه در اثر جاذبه به چمبر برمی گردد و برای ترکیب شدن با هوا در خط مکش آماده می شود. هنگامی که تمام هوا تخلیه شد و خلاء در خط مکش بوجود آمد، فشار اتمسفری موجب می شود که آب بالا بیاید و به سمت ایمپلر برود و مجددا پمپاژ شود.

سیرکوله شدن آب درون پمپ تا زمانی که پمپ راه اندازی شود و هوا کاملا تخلیه شود، ادامه می یابد و سپس متوقف می شود. دفعه بعد که پمپ شروع به کار کند؛ خودمکش یا self-prime خواهد بود. یعنی قادر خواهد بود که یک بار دیگر آب و هوا را در محفظه مخلوط کند تا یک مایع قابل تخلیه ایجاد شود. این روند تا زمانی که پمپ دوباره کاملا پر شود ادامه خواهد داشت.

پمپ خود مکش با پمپ های استانداردی که دارای مخزن آب برای سیرکوله کردن آب هستند، متفاوت است. این مخزن می تواند بالای پروانه یا در مقابل پروانه باشد. در هر صورت خاصیت “خودمکش” به قابلیت نگهداری آب بعد از راه اندازی اولیه گفته می شود و با پمپ های معمولی که مخزن آب دارند، متفاوت است.