• تهران، خیابان انقلاب، خیابان بهار جنوبی، برج بهار، طبقه سوم اداری واحد 113

فروش پمپ خطی ksb

شرکت کوشش صنعت بهار داری نمایندگی های ksb , Ebara , Pumiran می باشد همچنین دارای سالها تجربه در زمینه فروش و خدمات تعمیر و نگهداری می باشد. شرکت کوشش صنعت بهار با گسترش حوزه فعالت های خود و همچنین بهره گیری از کادری مجرب آماده همکاری در زمینه فروش انواع پمپ خطی و ارائه خدمات تعمیر و نگهداری می باشد.

لیست قیمت خطی ksb

جهت اطلاع از قیمت پمپ خطی ksb و یا تعمیر و نگهداری با مشاوران ما تماس بگرید. مشاوران ما بهترین خدمات را بر حسب نیاز به شما پیشنهاد می کنند.

پمپ ILNS

پمپ خطی ILNS

پمپ ILNE

پمپ خطی ILNE

پمپ ILNCS

پمپ خطی ILNCS

پمپ ILNCE

پمپ خطی ILNCE

پمپ خطی ksb چیست؟

پمپ خطی ksb معمولا به شکل عمودی بوده و می توانند از نوع اتصال مستقیم و یا Frame-Mounted باشند. فلنج های ورودی و خروجی نسبت به هم در یک خط واقع بوده و در دو سمت مخالف پمپ قرار می گیرند. برای پیکر بندی پمپ خطی ksb در مقایسه با یک پمپ افقی با مکش انتهایی در اندازه ی مشابه، سه مزیت عمده قابل ذکر است . اول اینکه یک پمپ خطی ksb نسبت به پمپ افقی با مکش انتهایی فضای کمتری در اندازه مشابه اشغال می کند.

مزیت پمپ خطی ksb

  1. نصب پمپ خطی ksb در فضای کوچکی از ساختمان ، کارخانه و یا روی کشتی یا سکوی دریایی مورد نظر باشد.
  2. دومین مزیت آن نیز به ساده تر بودن لوله های ورودی و خروجی پمپ بر می گردد، چون در نوع خطی ،فلنج های ورودی و خروجی در یک خط قرارمی گیرند.
  3. پیکر بندی خطی از نوع اتصال مستقیم در مقایسه با یک پمپ افقی از نوع Frame- mounted ، نیازی به انجام هم محور سازی میدانی نمی باشد، چون موتور و پمپ توسط Rabbet Fits با یکدیگر هم تراز شده اند.

 

این نوع پیکربندی پمپ خطی ksb ، با وجود مزایایی که بیان شد، دارای چندین اشکال عمده نیز می باشد. در چیدمان عمودی، تکیه گاه موتور به جای صفحه ی پایه ، خود پمپ است، از این رو در اندازه های بزرگتر به یک تکیه گاه خارجی نیاز خواهد بود. این نوع طراحی از نقطه نظر ساختاری ذاتا دارای پایداری کمی می باشد، چون بارها وارده مثل پمپ های افقی از نوع Frame- mounted ، از طریق شاسی به فونداسیون منتقل نمی شوند. شرایط مکش (NPSHr) نیز ممکن است به دلیل تغییر جهت های مختلفی که جریان باید در حین حرکت ازفلنج مکش به ورودی پروانه متحمل شود، به خوبی حالت پمپ با مکش انتهایی نباشد. مورد آخر نیز این است که نشتی صورت گرفته از پکینگ یا مکانیکال سیل به بخش جمع آوری که در آنجا بتواند توسط لوله کشی به یک سیستم پساب منتقل شود(مثل پمپ های افقی)، نرفته و در عوض ممکن است در ناحیه ی محفظه ی نشت بندی تجمع کند. اگر چه این مقدار نشتی پمپ خطی ksb می تواند از آن جا به بیرون تخلیه شود، ولی احتمال می رود با ایجاد خوردگی به پمپ یا تکیه گاه موتور نیز آسیب وارد کند.