• تهران، خیابان انقلاب، خیابان بهار جنوبی، برج بهار، طبقه سوم اداری واحد 113
مکانیکال سیل 4CP

درباره میکانیکال سیل ۴CP

میکانیکال سیل ۴CP مناسب برای سری نوع پمپ CPK / CPKN / MegaCPK KSB می باشند. بیشترین کاربرد این میکانیکال سیل در صنایع شیمیایی و پتروشیمی، صنایع نفت و گاز، نیروگاه های تولید انرژی و نظیر این موارد می باشد. برای مصارف دیگر مانند: استفاده در خطوط لوله و مخازن، امور فاضلاب و کشاورزی، جابجایی ذرات مانند شکر، تصفیه خانه های آب، سیستم های پالایشگاهی، سیستم های آتش نشانی و حمل و نقل نیز دارا می باشند.

مشخصات فنی و تکنیکی میکانیکال سیل ۴CP

فشار عملیاتی در میکانیکال سیل پویا تا ۲۵ بار است و حداکثر ۳۷.۵ بار استاتیک را تحمل می کنند. دما از -۲۰ درجه سانتی گراد تا ۱۵۰ درجه سانتی گراد می باشد.

فواید میکانیکال سیل ۴CP

  1. میکانیکال سیل کارتریجی یک مرحله ای منظور از میکانیکال سیل کارتریجی یک مرحله ای این است که آب بندی کارتریجی آن به صورت یکپارچه بوده و لازم نیست به صورت مجزا نصب شوند که این عمل باعث ساده شدن کار هنگام نصب می شود. این نوع آب بندی ها مونتاژ کامل و جامعی را دارا می باشند که در آن کلیه متعلقات و قطعات آب بندی مانند گلند و بوش در یک مجموعه واحد تولید می شوند. نصب میکانیکال سیل کارتریجی یک مرحله ای دیگر نیاز به اندازه گیری برای نضب ندارد و زمان کمتری و ساده تر نصب خواهند شد در نتیجه سطح والاستورهای آنها کمتر آسیب دیده و در مقابل اتفاقات احتمالی محافظت می شوند همچنین این مزیت باعث می شود کمتر نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا کنند.

  2. مدل میکانیکال سیل ۴CP طراحی ثابت دارد ، دارای فنر بزرگ با پمپ جریان محوری است که خارج از مایع به کار گرفته شده و در برابر آلودگی حساس نیست.

  3. درپوش میکانیکال سیل بر روی جلد پمپ محور بوده و واشر PTFE را محدود می کند.

مکانیکال سیل ۴EYS

ادامه مطلب

مکانیکال سیل ۴EDBM6T & D

ادامه مطلب

مکانیکال سیل ۴EDBM6S & Q

ادامه مطلب

مکانیکال سیل ۴EB

ادامه مطلب

مکانیکال سیل ۴CPD

ادامه مطلب
مکانیکال سیل 4EDCB8S

مکانیکال سیل ۴EDCB8S

ادامه مطلب
مکانیکال سیل 4EDCB8T & D

مکانیکال سیل ۴EDCB8T & D

ادامه مطلب
مکانیکال سیل 4EDCB8T & D

سیل مکانیکی ۴RPS

ادامه مطلب
مکانیکال سیل 4EDCB8T & D

مکانیکال سیل ۴AP

ادامه مطلب
مکانیکال سیل 4EDCB8T & D

مکانیکال سیل ۴edtr6hs & Q

ادامه مطلب