با برنامه ریزی خوب می توان TCO را در طول عمر سیستم پمپاژ  پمپ ksb را کاهش داد. راه های بسیاری وجود دارد که می توان TCO را بدست آورد.

مطابقت پمپ با نرم افزار بسیار مهم است. تجزیه و تحلیل عملکرد پمپ در برنامه های موجود، در صورت امکان، باید بخشی از فرایند انتخاب باشد. پمپ های اندازه گیری فقط برای ایمن بودن یک اشتباه رایج توسط بسیاری از کاربران پمپ است و یکی از بزرگترین عوامل کمک کننده به مصرف بیش از حد انرژی است.

مدیریت tco پمپ ksbچگونه می توانیم کارایی را بهبود دهیم؟

هیچ راه حل یا پاسخ واحد برای بهبود کارایی یک پمپ وجود ندارد زیرا پس از نصب و راه اندازی آن تعداد عوامل بر عملکرد آن تاثیر می گذارد. تولید کننده پمپ می تواند به مشتری در فرآیند انتخاب و تعیین مشخصات پمپ کمک می کند همچنین در مواردی چون انتخاب یک سیستم پمپاژ که با استفاده از تعداد مطلوب دستگاه ها و اجزای صرفه جویی در انرژی قابل بهره وری است را پیشنهاد بدهد.

کارایی: کاهش هزینه ها در حالی که افزایش سرعت و کیفیت

بیایید انرژی زائد نکنیم

کارایی قطعات هیدرولیک دقیقا به کارایی مورد نیاز می باشد. قطر پروانه نمونه خاصی از یک عنصر هیدرولیکی است که می تواند عملکرد را تحت تاثیر قرار دهد. پروانه های غول پیکر انرژی زائد را خنثی می کنند، بنابراین برش بیرونی قطر پروانه را به میزان جریان دقیق مورد نیاز می تواند تا ۱۰٪ صرفه جویی در انرژی انجام دهد. همچنین می تواند به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و بهبود عمر مفید کمک کند.

 

کنترل سرعت پمپ های خود را کنترل کنید

سپس سرعت پمپ وجود دارد. کنترل سرعت پمپ ارائه می دهد که تا حد زیادی بزرگترین صرفه جویی در پتانسیل، اما مطابق با قدرت ورودی به تقاضای واقعی هنوز از عمل استاندارد است. تکنولوژی برای کنترل سرعت پمپ دقیقا به خروجی مورد نیاز است. با استفاده از یک درایو سرعت متغیر (همچنین به عنوان فرکانس متغیر درایو شناخته می شود) جبران فشار پویا، که در شرایط جریان کم باعث صرفه جویی بیشتر می شود. استفاده از شیر یک توربوشارژر یک رویکرد دیگر است. با این حال، درایوهای متغیر سرعت می تواند مصرف برق را تا ۶۰٪ کاهش دهد و PPS Drive Powerslide در KSB امکان تعویض فرکانس را فراهم می کند و می تواند به تجهیزات موجود اضافه شود. برای پمپ ها که به طور مداوم کار می کنند، هزینه های اضافی پیشین VFD بسیار سریع با کاهش هزینه های انرژی خنثی می شود.

 

کارایی به عنوان یک سرویس

خدمات سیستم کارآیی KSB (SES) مشتریان را به منظور شناسایی دقیق و به طور کامل با استفاده از صرفه جویی در انرژی بالقوه در پمپ های خود و سیستم های مرتبط به مشتریان ارائه می دهند. SES یک برنامه جامع است که عملکرد پمپ را در محیط عملیاتی دستگاه بررسی می کند. مشتریان توانسته اند به طور سیستماتیک فرصت های صرفه جویی در انرژی را به پتانسیل کامل خود برسانند: پس انداز ۲۰ تا ۴۰ درصد، به جای استثنا، هنجار است.

BEP خود را بشناسید

همه پمپ ها دارای “بهترین نقطه کارایی” (BEP) هستند، که این ترکیبی از سر و جریان جریان توسعه یافته است که در آن پمپ کارآمدتر عمل می کند. پمپ های عملیاتی در BEP یا در نزدیکی آنها، از مشکلات حفره یا ارتعاش اجتناب می کنند، مسائلی که می تواند موجب فرسایش پروانه ای یا پوشیدن شانه به یاتاقان و مهر و موم شود. انتخاب یک پمپ با یک BEP نزدیک به نقطه کار مورد نیاز سیستم می تواند به کاهش هزینه های عملیاتی و نگهداری درازمدت کمک کند. بسیاری از پمپ های آب KSB در طیف گسترده ای از اندازه های فاصله هستند که امکان پمپاژ با مشخصات سر و ظرفیت نزدیک به نقطه کار مورد نیاز برنامه را فراهم می کند.

اندازه گیری با پمپ متر

یک سرویس کارآمد اثبات شده مانند SES KSB با استفاده از تجهیزات اندازه گیری و سنجش پیچیده داده ها برای تعیین مشخصات بار واقعی پمپ و مقایسه آن با شرایط طراحی می باشد. Pump Meter KSB فشار مکش، فشار تخلیه، فشار دیفرانسیل و سر را اندازه گیری می کند. محاسبه این مقادیر، یک منحنی پمپ را نشان می دهد که محدوده عملیاتی را نشان می دهد و مشخصات بارگیری پمپ را تولید می کند. از این طریق، تولید کننده / تامین کننده پمپ و کاربر می توانند ببینند که آیا مشخصات بار نشان می دهد که آیا پمپ عملیات صرفه جویی را تامین می کند یا اگر در دسترس بودن آن به خطر افتاده باشد.

تاثیر:

پس انداز بالقوه می تواند شناسایی شود (تجزیه و تحلیل کارایی انرژی) و علل هر گونه آسیب شناسایی (تجزیه و تحلیل آسیب).

اندازه گیری های در محل با دستگاه های متصل به یک logger داده ها یک سابقه عملیاتی از متغیرهای فرآیند و ارتعاش ایجاد می کند که به تعیین ویژگی های عملیاتی پمپ کمک می کند. با استفاده از اندازه گیری های عملکرد همراه در کابینه کنترل، قدرت موثر پمپ می تواند بدون توجه به جایی که در آن واقع شده است تعیین شود.

کاهش هزینه های انرژی – مقابله با بزرگترین پتانسیل

پمپ ها جزء سیستم هایی هستند که مقدار زیادی برق مصرف می کنند، معمولا حدود ۳۲ درصد از TCO است. این که در آن پتانسیل صرفه جویی بزرگ وجود دارد و KSB مشخص کرده است که این می تواند از طریق مفهوم آینده سیالات ساخته شود. این دستگاه “جهانی” در سطوح مختلف عمل می کند.

با توجه به درایو، موتور واحد پمپاژ می تواند حدود ۱۰٪ صرفه جویی کند. با کار بر روی بهینه سازی کارایی هیدرولیک پمپ ها، پس انداز می تواند به ۲۰٪ برسد. با تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کل مدار، پتانسیل می تواند تا ۶۰٪ افزایش یابد!

پتانسیل صرفه جویی در سیستم های پمپاژ آب. کپی رایت KSB 2018

مدیریت TCO – همه چیز در مورد برنامه ریزی استچهار مرحله آینده سیالات

آینده سیالات شامل چهار مرحله است:

  1. تجزیه و تحلیل سیستم هیدرولیک در محل و تعیین مشخصات بار.
  2. انتخاب راه حل اقتباس شده (هیدرولیکی، درایو، اتوماسیون) حاصل از داده های جمع آوری شده.
  3. کنترل نصب و / یا راه اندازی توسط متخصصان KSB Service.
  4. تجهیز نصب با فن آوری هایی که به کارایی انرژی نصب کمک می کند. مثلا موتور Motor Reluctance SuPremE ® (IE5)، کنترل کننده سرعت PumpDrive 2 و سنسور فشار هوشمند PumpMeter خواهد بود.